Perjantai ja lauantai oli asiakkaitten suhteen älyttömän kivoja työpäiviä... jännää oli että näille päiville sattu muutamia mun vakkarilempiasiakkaita, ihan kun niillä olis ollu yhteinen sopimus tulla mua kehuun ja moikkaan, vaikkei muuten siis tuttuja ollakkaa ja ostihan ne tavaraakin ettei ne vaan mun takia tulleet mut oli kiva kuulla silti et ne halus JUST mut myyjäkseen... hih, se pyörämummo saa mun puolestani painuu vaik.... hihhiiiihi!

Tinka haasto mut aikasemmin luetteleen viis asiaa jossa oon hyvä... katotaa mitä täst tulee:

1. Olen aikas hyvä nukahtamaan... mun on jostain syystä vaikee nukahtaa pimeessä ja olen kehitelly ittelleni tavan lukee sängyssä siihen asti kunnes häilyn unen ja valveen rajoilla (lukemiseks kelpaa vaik kännykän käyttöohjeet mut kirjallisuutta tai hömppälehtiä mieluummin) ja kun olen siis jo tavallaan unessa mut vielä tajunnan rajoilla  ni pudotan kirjan ja sammutan valon... kuorsaus alkaa kuulemma välittömästi.. heh vaikkenhan miä siis ees kuorsaa enhää.. avomies sanokii joskus ettei ole ennen tavannu ihmistä joka kirjaimellisesti on unessa ennen kun pää on tyynyssä hih...

2. Olen hyvä myymään niitä patjoja, siitä olen saanu kehuja asiakkailta eniten ja koska mun on suht helppoo omaksuu lukemani teksti ni mun on myöskin helppoo oppii uusii asioita eli siis patjojen ominaisuuksia tai jotain ja ihmiset tykkää kun annan vinkkejä niiden hoitoon ja huoltoon... ainakin niin moni on sanonu sen.

3. Oon hyvä tarkkailemaan ihmisiä... tiettyjen ihmisten ajatuksia luen kuin avointa kirjaa.. ärsyttävä piirre!

4. Voisin sanoo et olen hyvä hoitamamaan reklamaatioita... siks ehkä just ne on mun vastuullani töissä... must on ihanaa että  kun jotkut asiakkaat kerää karseen kiukun ennen tuloaan myymälään jos joku tuote on ollu viallinen tai paketista on puuttunut osia ni sit ne lähtee kuiteskii hymyillen ja ilosina pois. Eihän se aina onnistu mut useimmiten juu...  täst tuli mieleeni kun eilen tuli perhe ostaan tuolii pojalleen, kun kaks kuukautta aikaisemmin ostettu tuoli oli istuinosastaan hajonnu. Ne sano ettei niil ole kyl ees kuittii joten ne ostaa uuden. Niistä näki et niit hatutti se juttu mut ne oli kuiteskii minuu kohtaa ystävällisii ja siis sellasii peruspositiivisii. Mulle tuli yhtä-äkkiä mieleen et meillä oli JUST semmonen istuinosa varastossa ylimääräsenä, joten hain sen ja annoin asiakkaille... ihanaa kun saa hymyileville asiakkaille tuottaa vieläkin leveämmän hymyn hih! Tiettyhän jos olisin viisas ollu ni olisin myyny sen uuden tuolinkin niille mut... eihän kukaan oo täydellinen...

5. Kaikesta päätellen olen  siis hyvä kehuun itteäni.. joten tää oli täs!

En nyt äkkiseltään osaa kellee heittää tätä haastetta vuorostani... mun "tuttavapiiri" on täälä vielä suht pieni... mut oikeesti olin ylpee kun minut haastettiin, kiitos!