Kattokaa kaverit, miä ostin nuo  (toka alin, lightweight) ja kyllä kelpaa nyt! Miten voi kengät tuntuu kuin omalta iholta, oikeesti. Hinnasta en tiedä, olivatko sitten kalliit vai edulliset. Ovh. oli 139.90€ mut alennuksen jälkeen maksoin niistä 69.90€. Liike josta ostin ne, joka siis sijaitsee meijän myymälän alakerrassa, on melko kallis hintatasoltaan. Marssin vaan kauppaan ja sanoin haluavani HYVÄT juoksukengät. Myyjänä oli tuttu venäläistyttö. Ensin se katto mun jalkaa ja valitsi varsin hyvältä tuntuvat kengät. Kysyin että sopiiko ne varmasti juoksuun, ni se sano että kyllä ja kävelyyn kanssa, muttei niillä mitään maratoonia juosta. Miä sitten sanoin että kuule kun mulla alkais just ne maratoonitreenit ja haluan semmoset millä voi keskittyä juoksemiseen eikä jalkavaivoihin. Se mulkautti silmät ympäri ja vielä varmisti, että itelleni olen niitä kenkiä ostamassa. En mitenkään provosoitunu kiukuttelemaan, huvitti vaan sen hämmästys. Nuo new balanssit vai mitkä ne nyt on ni oli kolmannet mitä sovitin, jännästi se myyjä alotti edullisemmista ja sit pikkuhiljaa, kenkä kengältä hinta nousi korkeemmaks. Miä olin niin päättäny hyvät kengät ostaa, etten välittäny hinnasta, vaikka olisvat sit maksaneet  200€. Varasin kengät ja sanoin noutavani ne tänään tai huomenna, kunhan ensin päätän millä luottiksella ne maksan, käteistä kun on niin vähän näin viikko ennen tilipäivää. Olen tietoisesti pyrkiny pääsemään luottokorteista eroon, mut nyt päätin tehä poikkeuksen ja onneks tein, kengät on  testattu ja jestas miten hyvältä tuntu. Kävin siis hetken mietittyäni  ne hakemassa nordea rahoituksen avustuksella.

Töitten jälkeen pinkasin pikavauhtia kengät pyöräntarakalla suoraan kotiin, en edes kaupassa malttanu käydä niinku yleensä mulla tapana on ollu matkalla. Välittömästi valmiiksi hikisenä ja jo lämmitelleenä laitoin balanssit jalkaan ja nappasin koiran följeen. Hitto tuntu kun olis melkein lentäny! Hah, juosin vaan sen vitosen, mitä nyt muutenkin olen rullannu, varmuuden vuoksi. Mutta kymmenenne kerran: HYVÄLTÄ TUNTU! Vai pitäskö sanoo että: EI TUNTUNU MILTÄÄN!

Ne painaa vain pikkasen yli 200g, siis vähemmän kun mun hikiset sukat työpäivän jälkeen hihihihihih! Ja vaikka sain armottoman rakkulan jalkaani viikonloppuna, ni edes se ei hangannu, ei siis vaivannu ei pätkän vertaa!

Kyllä, Vintti, punnitus on (jo) huomenna. Nyt tällä hetkellä mun maha roikkuu makkarakastikkeesta, eikä minuu huoleta yhtään! Vaikka näyttäs sata plussaa (heh) ni tiedän nyt pääseväni pitkälle juoksemiseni kanssa, siinä ne rasvat palaa kuin itsestään. Vaikka maratoonitreenit nyt tosissani alotankin, ni ei se tarkota sitä että semmosen ikinä juoksisin, saahan sitä sanoo...eh-he-he.

Oli mulla joku ihan tärkeekin juttu kirjotettavana, mutten innostukseltani saa mieleeni nyt mikä se oli, palailen siispä!