Ihanaa joulua kaikille! Rauhallisuudesta ei ole tietoakaan, ei enää kun miirumaaru sai huippuhienot stereot ja mutantti guitarhero pelin. Ja tietokoneen. Se oli miehen oma ylläri mutantille. Edes minä en tieny asiasta. Ihana mies, osaa aina yllättää. Mutantilla on kyllä ollu koneita jos jonkinlaisia, viimeksi vanha kannettava, josta nappula söi verkkokortin tai jonkun semmoisen. Mutta tää laite, tää uus laite on ihan oikeesti Kone, ihan muuta mihin on totuttu. Minä sain kullalta tuoksun, uuden Armanin. Nam. Muutakin tavaraa se näkymätön pukki toi, kaikki ihan ihania juttuja.¨

Vuodatus on tökkiny viime aikoina, niinä harvoina hetkinä kun olisin koneelle ehtiny. Edes muiden päivityksiä en ole päässy lukemaan. Toivottavasti kaikilla on kaikki hyvin.

Joulusta sen verran vielä. Minä en tänä vuonna ehtiny laittaa kotia nätiksi. En edes siivonnu. Viimiseen asti olin töissä eilen ja muutenkin koko viikko on ollu pitkiä päiviä. Ihan levon kannalta ajattelin tulevat vapaat viettää. Ja taas keskiviikkona, kuten aina joulun pyhien  jälkeen, olen töissä. Eipä tarvihe kakkua vieraille laittaa...hih.

Ihanaa aattoa vielä kaikille.