Ihan liian vähän, jos ollenkaan, olen kertonu mun uudehkosta ystävästä, Sarpasta. Sarppa on yks niistä mun entisistä vakkarilemppariasiakkaista sieltä entisestä työpaikasta. Sama Sarppa, joka muutti perheensä kanssa lähistölle viime keväänä. Ja sama Sarppa, jonka kanssa päädyttiin viime syksynä saman työnantajan palvelukseen. Ihana ja aurinkoinen ihminen. Ja topakka! Uskaltaa sanoa asiat niinkuin ne on. Sitkeäksikin voin kehua, etsi useita päiviä  mun blogia tuhansien joukosta apunaan vain tieto, että aloittaa  aakkosien alusta!

Eli tervetuloa tänne blogistaniaan Sarppa! Toivottavasti saadaan pian lukea sun omaa blogia!

Loppuviikko töissä mennä hurahti taas niin, ettei tajuamaan ehtinyt. Ja kun aikoinani vielä entisessä työpaikassa kaipasin uusia haasteita ja vaihtelevuutta hommiin,  nykyisessä työssä  niitä  haasteita saan jatkuvasti. Uusin haaste mulla on viikottain vaihtuvien mainosplakujen tekstaus omalle osastolle! Haasteen siitä tekee se, etten ikänä ole moista hommaa tehnyt ja nyt sitä sitten harjoittelen. Lisäksi tp aikoo laittaa minut venäjääni parantamaan johonkin kurssille!

 Takkahuoneen remontti alkaa olla kivassa vaiheessa. Aumakatto on maalausta vaille valmis ja tapetit sekä laminaatit on tilauksessa. Valaisimen  ja matot kävin ostamassa. Ja ihanan lattiavalaisimen vielä aijon ostaa jossakin vaiheessa.


Mukavaa sunnuntaita vaan kaikille!