Oli pää tosi pyörällä eilisen asiakkaan takia, tai lähinnä siks että se sillä puhetulvallaan imi musta kaikki mehut, hitto kun se olis leväyttäny sen setelitukun mun eteeni hiukka aikaisemmin.. jäi nimittäin sen asiakkaan puheripulin takia yks oleellinen asia tekemättä.... eli LISÄMYYNTI! No toisaalta sain kuitenkin kuuden tuolin sijasta sentäs kahdeksan tuolia myytyä... mut just toi lisämyynti on seikka johon mun pitäs tod. kiinnittää huomioo... satuin nimittäin keväällä mysteryshoppaajan käsittelyyn ja sain kyllä huikeen hyvät arvostelut kaikesta muusta paitsi LISÄMYYNNISTÄ! Tosin kirjallisessa arvostelussa oli mainittu sen hetkinen tilanne.. eli meillä ei silloin just ollu myynnissä ainuttakaan laadukasta tai laadutonta tyynyä edes saatikka peittoja... se tilanne liitty silloin nimittäin just runkosänkyihin ja siis nukkumiseen....toki päätyjä tai yöpöytiä olis voinnu esitellä... se mysteryshoppaaja oli huikeen hyvä tyyppi ja oltii selkeesti heti samalla aaltopituudella, eli helpotti mun kannalta tilannetta... oon kuullu että niitäkin shoppaajia on moneen lähtöön ja jos se olis ollu inhottava ja provosoiva tyyppi ni en tiijä miten olisin ite käyttäytyny.... onneks se rottinkikoriasiakas, josta ekaks kerroin, ei ollu mysterymummo.... mulle kuitenkin on yleensä kunnia-asia saada kiukkuisetkin asiakkaat lähtemään kaupasta iloisin mielin... toisinaan onnistun... toisinaan en näköjään jaksa edes yrittää...taisin loppupeleissä olla myymälärankingissa viides tai kuudes... kärkipäässä kuitenkin.. onhan myymälöitä sentäs USEITA kymmeniä....