Olen viime aikoina kärsinyt kohtuuttomista päänsäryistä ja vitutuksista. Lopetin tupakanpolton parisen viikkoa sitten. Itse lopettaminen on ollut helppoa. Ei edes tee mieli tupakkaa. Fyysiset vieroitusoireet sitten taas jotain ihan hirveätä. Välillä on hermot niin pinkeenä, että tekisi mieli tappaa joku. Heh. Lievästi sanottuna.

Nyt alkaa kuitenkin pikkuhiljaa helpottaa. Töissä olen kuitenkin äärettömän ylityöllistettynä. Lähinnä muutama luottamusmiestehtävä aiheuttaa aikatauluihin rukkausta, jota muut työntekijät eivät aina ymmärrä. Eivät ymmärrä miksi olen toimistossa ja palavereissa. Korviani kuumottaa, kun olen kuulevinani panettelua asiasta. Panetelkoot. Tietyt asiat minun on hoidettava silloin kun tilanteet ovat päällä.

Kesäloma-ajankohtani on sama kuin viime vuonna. Ei puhettakaan mistään kierrättämisestä. Nyt meillä on "meidän puoli" taloa yhdistynyt, eli molemmat osastot, jossa olen työskennellyt, ovat samaa osastoa periaatteessa. Henkilökuntaa on tavallansa enemmän käytettävissä, kun kaikki oppii uusia asioita. Paitsi minä. Miehän olen jo mollemmilla puolilla työskennellyt, joten säästyn uuden oppimisen tuskalta. Koulutan molemmilla puolilla muita työntekijöitä. 

Miiru kärsii huonosta vatsasta. Luultavasti joutuu kokeilumielessä jättämään maidon pois kokonaan. Aivan samoja oireita kuin minullakin ennen. Toivon Miirun puolesta, että se on "vain" maito, mikä jätetään pois.

1239945207_img-d41d8cd98f00b204e9800998e