Pakkohan mun on vielä kertoa, että se yks juttu pesii edelleen meillä ja että olen saikulla tän alkuviikon. Pitäisi vielä sinne työterveyteen ottaa yhteyksiä, sain tulosteet sairastamisestani tk:sta. Ja lausunnon, että seuraavaksi sinne korva-nenä-kurkkupolille.

Mutantti on edelleen kuumessa, Miirumaaru jo vähän parempi. Mulla nousi kuume uudelleen sunnuntaina. Kova kuume. Ristiäisissä olikin outo olo.

Ihottumaani sain kehoitteen ottaa zyrteciä ja voidella hydrokortisonilla. En itse tuota tullut ajatelleeksi. Tyhmäminä. Zyrtec kuitenkin väsyttää melkoisesti, mutta toisaalta se on hyvä asia.

Miehen synttäreillä kävi naapurit, veljensä morsiamensa kanssa, sekä mun vanhemmat. Tarkoituskaan ei ollut sen enempää juhlia. Kaikki toivat jotain kalastamiseen liittyvää ja/tai nestemmäistä. Mies oli odotetusti erittäin mielissään. Jatkoi juhlimista naapurin kanssa, joivat kaliaa ja saunoivat.

Mutantilla olisi tänään uuteen kouluun tutustuminen. Meillä vaan ei ihan ole selvillä mikä tämä tuleva koulu on. Laitoimme hakemuksen ei-omaan kouluun, mutta sairastamisen takia ei tiedetä onko hakemus hyväksytty. Pitäisi tietysti soittaa opelle, mutta selviäähän tuo myöhemmin. Ei me kuitenkaan sinne tutustumaan mennä.

Mie hoksasin, Mutantin avustuksella, että mulla on ihan hyvä kamera kännykässä. Nuo ristiäiskuvat ei sillä kyllä ole otettu, mutta ajattelin, että tänne voisi enemmänkin kuvia laitella.

Mut sateista päivää kaikille, mie poistun lepoilemaan...