Viikko meni nopeasti. Osastoni on monestakin kohtaa retuperällä. Sairaslomani aikana siellä on tehty muutoksia ja se on ihan ok. Muilta osin on paikat sekaisin. Löysin myytäviä paketteja vääristä paikoista ja malleja puuttui useasta kohtaa. Joku on kyllä hyllyttänyt tavaraa, muttei hirveesti ole välittänyt mihin niitä on laittanut. Parin viikkoa vielä menee, ennen kuin pääsen hommaan todenteolla kiinni. Maanantaina olen vielä töissä, mutta tiistaiaamuna kukonlaulunaikaan lähden reissuun. Perjantaiksi tulen kotiin vapaata viettämään ja sitten maanantaina on "taas" ulkomaille lähtö. Ihmeen rauhallisin mielin olen. Yleensä kaikki reissut ja aikataulut ahdistaa, mutta nyt olen tavallaan innoissani. Ehkä se, että tuttuja paikkoja on molemmat rauhoittaa. Hiukan ehkä jännittää nyt se, että itse ajan matkat. Minä kun olen vähän arka ratissa vieraissa maisemissa. Onneksi on Tomtom.

Mutantin tyttöystävä on ihana. Petasin eilen illalla tytölle pedin valmiiksi Mutantin huoneen sohvalle ja sanoin, että tyttö nukkuu sitten siinä. Nukahdin itse jo kymmeneltä ja kun aamulla kiipesin yläkertaan ja kurkkasin pojan huoneeseen, näin ovelta, että suloisesti nukkuivat toisiinsa kietoutuneena Mutantin sängyssä. Herkkää. Mainitsin asiasta töistä tultuani ja vastaukseksi sanoivat, että tyttöä vähän pelotti yksin. Köh!

Ei muuta  kuin mukavaa lauantai-iltaa. Meillä ei oo edes saunaa!!