Olenko mie edes kertonut, että mulla on enää huominen töitä ja sitten alkaa loma!

Loma?

Ei niin minkään valtakunnan lomaodotusta päällä! Mitä mie sitten teen? Tapaan toivottavasti ainakin Maman päikkäreiden merkeissä, mutta mitäs sen lisäksi? Olen keskittynyt niin täysin töihin ja sairastamiseen, etten ole edes pakollista lomastressiä ehtinyt kehittämään!!

Jos miettii kulunutta yhdeksää kuukautta, niin tajuaa, että jos perhettä ei olisi, ei mulla olisi elämääkään! Töitä vaan töitä vielä. Nyt tosin on välillä ollut lyhyempiäkin päiviä, mutta silloinkin olen vapaa-ajalla istunut koneen ääressä ja hyvin pitkälle tehnyt töitä. Ja vähän blogejakin lukenut tietysti. Kuitenkin olen pääasiallisesti tutkaillut tämän vuoden uusia tuotteita ja tehnyt tilauslistaa töihin.

Loma on kuitenkin pidettävä ja samalla muistettava, että seuraava loma on vasta vuoden kuluttua. Ja tarviiko lomalla olla jotain erityistä tekemistä?

 Jos nyt jotain on suunniteltava, niin jos sitten saisin vaikka kämpän kuntoon ennen pakollista huilaamista, eli sairaslomaa...

749709.jpg