Kävin äsken vastavierailulla "evelinin" sivuilla, ja huomasin siellä kirjoituksen vatsan turpoamisesta... hassu yhteensattuma, mulla on huomenna lääkärin soittoaika, kävin pari viikkoa sitten mittavissa labrakokeissa vastaavien ongelmien takia... mulla on vaan karsee lekurikammo ja jo se lääkäriin meno helmikuussa jänskätti mua ihan hirveesti... kaikki alko oikeesti siitä kun tunsin outoa pyörrytystä jatkuvasti... menin työterveyteen terkkarin vastaanotolle ja se kyseli ja paineli niskoja ja katto korvat... no sieltähän se vaiva löyty, isohko vaikkutulppa teki tehtäväänsä... hih. No se oli älyttömän mukava terkka ja se sano et onko vielä jotain mistä haluisit kertoo tai jotain...  kun se erehty kysyyn ni miä sanoin et no onhan mulla ollu kovasti maha kipee viimeaikoina, kerroin että oon laihuttan n. vuoden aikana n. 20kg (tällä hetkellä painoo on puonnu jo yli 23kg!!!) ja että ruokavalio on kans muuttunu kasvis-ja kuitupitoisemmaksi... no ite välillä mietin keliakiaa ja laktoosijuttuja, hiivaa jne, ja se yks kantaan tokas että laitetaas tonne helmikuulle lääkäriaika... äh ja vielä kun miä kuulin et kuka se lekuri on ni voi surkeus... miä mietin silloin et onhan siihen vielä kovasti aikaa (melkein kk) ja ainahan sen ajan voi peruu ja onko tää nyt sit niin kovinkaan vakavaa... no se päivä koitti kun se aika iltapäivällä sit oli... ja kun niitä vaivoja vaan koko ajan tuntu olevan ni päätin mennä sinne vastaanotolle... se lekuri ilmeisesti tuntu olevan hyvällä päällä (se oikeesti on melkonen mielialatyyppi) kun se otti mun vaivani ihan vakavasti.. mulla kun on poikani sormimurtuman puitteissa huonohkoja kokemuksia kyseisestä tyypistä.. . aikansa kyseltyään se sano et käyppäs tohon selälles pitkälles ja nosta paitaa ylös ja housuja alas... eh.. no tietenkin tein työtä käskettyä ja se aikansa paineli ja kyseli kipupisteitä... ja sit... VOI EI... sit se sano et pyörähdäppä vasemmalle kyljelles ja laske housuja ja nosta jalat koukkuun....arghhhhhh, v--u jos olisin ton tienny, miten ne voi muka tähystyksen tehä ilmottamatta etukäteen... eikö silloin pitäs olla tyhjennetty tai jotain, perkules sentään! No ilmeisesti se onnistu s--tana kun se aikansa ropellettuaan veti hanskat pois käsistään ja käski mun nousta ylös... olipa ärsyttävä kokemus ja toisaalta hyvä etten tienny etukäteen!