Minä se olen. Vaikkei eilen varsinaisesti krapulaa ollutkaan. Meni päivä kuitenkin ihan pellolle. Vähän siivoilin, pääasiassa kuitenkin sohvalla makailin. Ja syöpöttelin.

Edes suihkussa en käyny, saunasta nyt puhumattakaan. Mahassa on joku outo käymistila meneillään.

NYT SAA RIITTÄÄ!

Miä olen niin kyllästynyt tähän mähryämiseen. Miksi ihminen on niin tahdoton ja saamaton? Muistan niin selvästi miten energinen olen, kun syön oikein ja paino pysyy kurissa.

LUPAUS:

Aloitan pisteiden laskemisen.
Aloitan taas lenkkeilyn.

Mulla olisi kuitenkin kaikki edellytykset onnistuneeseen painonhallintaan. Kaikki on niin hyvin.

KOPKOPKOP.

Lisäys klo 9.50

Siitähän mun oikeesti piti kirjoittaa, että siskon kanssa juttelin eilen, ja se lupasi, että pääsen mukaan synnytykseen, mikäli mies ei työmatkaltaan ehdi. Ammattimuusikko kun ei niin vain vaihda työvuorojaan!