Vaikka olenkin asiakaspalvelun rautainen ammattilainen ja selviydyn yleensä voittajana vaikeistakin tilanteista, kohtasin tänään niin vittumaisen asiakkaan, että sieluani suorastaan kirvelsi jatkaa hymyillen tilanteen loppuun.

Venyin tuossa asiakaspalvelutilanteessa niin tiukille, että yksikin väärä sana asiakkaalta vielä kaiken vittuilun päälle olisi saanut jopa minut syöksymään sen ihmisen silmille.

Onneksi tietokonejärjestelmämme päätti näyttää kusipäälle, ettei mulle kannata vittuilla.

Todennäköisesti tämän viikonlopun aikana ämmän tilillä on katevarausta useamman tuhannen euroa, vaikka ostos maksoi vain muutaman satasen. Maanantaina sitten saatan ehkä imitoida etanaa ja poistattaa turhat katevaraukset kiirettä pitämättä sutturan tililtä.

Mitäs tulee krapuloissaan läyhäämään.