Suhtautuminen asiaan töissä oli kannustava, ensin ajattelin etten kerro muutaku niille kahelle bestikselle koko dokkarijutusta, mut pomo sattu todistaan mun ja työkaverin iloista hihkutusta ja halausta...(miten se aina onnistuukin hiippaamaan paikalle niin hiljaa hih!) Hetken mietittyäni tulin siihen tulokseen, että mun on paras kertoo ja olla avoin... salailu saattais taas huonontaa ilmapiiriä, varsinkin kun puolet tietäis ja puolet ei... no kerroin ja olen siitä hyvilläni. Ja oikeesti hyvä että kerroin, koska ohjaaja tuli töihin tuomaan mulle kopioo edellisestä, siitä HYVIN palkitusta dokumentista. Itse olin nimittäin just silloin asiakaskäynnillä.... olis tainnu muutama kysymysmerkki olla ilmassa jos en olis ehtiny asiasta kertoon hhihhihihih! Palattuani takasin myymälään ja saatuani sen dokumentin soitin heti ja kiitin, samalla sovittiin lukkoon seuraava työkeikka, eli vappuna olis taas kuvaus, assistenttina sielä hääräilen. Siinä dokumentissa mm. seurataan muutamaa perhettä tai ihmistä ja nyt tää juttu mihin myö mennää on yhen perheen tuparit, mahtavia ihmisiä, eilen sain vierailla niiden uudessa kodissa. Oikeesti tää taitaa olla niitä "once in a lifetime" -juttuja... hyvä että olin rohkee ja tartuin tilaisuuteen! Sillä ohjaajalla on myös yritys joka tekee erilaisia yritysesittelyjä ja opetusvideoita, niihin olis kans mulla saumaa kuulemma! HuH!

Ja mitä väreilyä ilmassa.... meillä oli joku aika sitte se päällikköpalaveri meijän myymälässä. Eli meijän toimitusjohtajan kaikki myymäläpäälliköt oli paikalla antamassa tukee, kannustusta, parannusehdotuksia jnejne... Illalla sitten mentiin vielä syömään ja osa jatko iltaa läheisessä baarissa. Minäkin siellä baarissa käväsin, mut koska seuraavana päivänä työt odotti, en viipyny myöhään... toisin kun ERÄÄT...  hihi eli mun työkaverilla ei ollu kiireitä seuraavana päivänä tiedossa. Ja kun yks myymäläpäälliköistä oli melkosen söpö ja kun mun työkaverilla on asennetta elämään.... arvaatte kait loput. Tänää se myymäläpäällikkö tuli meidän myymäläs taas käväseen... voih kun oli suloista seurata niiden kahden kohtaamista... ja entäs sitten kun se oli lähteny pois... eräällä oli VÄHÄ konseptit sekaisin.. hihih ihanaa!